"O, maar we zijn nog niet weg..." - Reisverslag uit Barneveld, Nederland van Margriet en Bram - WaarBenJij.nu "O, maar we zijn nog niet weg..." - Reisverslag uit Barneveld, Nederland van Margriet en Bram - WaarBenJij.nu

"O, maar we zijn nog niet weg..."

Door: Bram

Blijf op de hoogte en volg Margriet en Bram

05 April 2014 | Nederland, Barneveld

Al bijna twee jaar zijn we erover bezig. We gaan een wereldreis maken en die mag een jaar gaan duren. De laatste maanden werd het concreter en vorige maand is ons huis zelfs definitief verkocht. Eind april vindt de overdracht plaats. We kunnen straks als vrije mensen op avontuur gaan.
Het komt steeds dichterbij... Dat betekent afscheid nemen, mensen voor het laatst zien, goede wensen aanhoren voor de komende periode in andere landen.

Dat is best lastig. Bij ieder contact waar afscheidswoorden klinken, ben je geneigd te reageren met: "O, maar we zijn nog niet weg!'' Nee, maar wel bijna! Dus de kans groeit dat het inderdaad de laatste keer was dat je hem sprak, dat je haar groette...
Het gaat gebeuren, het is nu aftellen! Begin mei gaan we in het vliegtuig, op weg naar een Grieks eiland voor twee startweken, waarin we kunnen omschakelen van jaar in jaar uit hard werken naar een situatie van zeeën nauwelijks ingevulde tijd.
Wat het zal brengen, we zijn er zelf ook nieuwsgierig naar! Dit even als een eerste bericht. Tot later!!!

• 06 April 2014 - 08:29

Jacqueline Postma:

Lieve bram en margriet,

Klinkt goed ...
    Ik ontvang graag jullie verslagen...

Warme groet, Jacqueline

• 06 April 2014 - 13:48

Harma:

Hallo Bram en Margriet,

Vol belangstelling zal ik jullie volgen.

• 06 April 2014 - 19:36

Vincent:

Beste Bram en Margriet

Ik hoor Graag van jullie heen gaan en foto van afrikaanse dieren geven groetjes

• 09 April 2014 - 14:51

Thea Kole:

Heel fijn om met jullie "mee te reizen".

Lieve groeten.

• 11 April 2014 - 21:59

F. Amily:

Beste Bram en Margriet,

We wensen jullie een goede voorbereiding toe en straks een hele belevenisvolle en inspirerende reis!
    We hopen op de hoogte te blijven en ook mooie foto's te zien door regelmatig deze site te bezoeken!

Het ga jullie goed!

Hartelijke groeten,

F. Amily

• 13 April 2014 - 01:21

Willem Carstens:

Tja Bram en Margriet, mijn wens is dat het zal lukken! Dat jullie vinden wat er zal moeten zijn om het te laten slagen. Dat jij Bram vind wat jij van binnen zoekt en dat Margriet zal ervaren waar ze open voor staat! Gelukkig zijn jullie verwachtingen gering, jullie voorbereidingen en investeringen geweldig en 'last but not least'; jullie nemen je zelf mee en dat is een perfecte garantie lijkt mij! Alle goeds en kracht van Lydia en mij! Willem

• 13 April 2014 - 10:34

Thea Roskam:

Bram en Margriet,
    Het gaat nu echt gebeuren. Graag wil ik jullie berichtjes ontvangen en op de hoogte blijven van jullie belevenissen.
    Groet Thea Roskam

• 13 April 2014 - 13:10

Jacqueline Suringa:

hoi margriet en bram
    Neem wat lekkere recepten mee van jullie reis
    groetjes jacqueline en tot de laatste vrijdag in mei 1915

• 13 April 2014 - 18:11

Jacqueline:

sorry ik bedoel 2015

• 18 April 2014 - 13:01

Els Ekelmans:

Lieve Bram en Margriet,

Ik wens jullie een fantastisch , boeiend en verrijkend jaar! En ook een behouden terugkomst, want al draag je vriendschappen gelukkig in je hart mee om, zelfs tot aan het andere eind van de wereld, het zal fijn zijn om elkaar volgend jaar weer live te ontmoeten.

Aad & ik gaan zeker met jullie mee leven via de reisverslagen en de mail.

Lieve groet!
    Els & Aad

• 19 April 2014 - 12:31

Wil En Jaap Vegter:

We wensen jullie alle goeds voor de komende periode; geniet er elke dag van en kom gezond weer in ons midden!
    Uiteraard zien we met belangstelling uit naar jullie reisverslagen

Groetjes,
    Wil en Jaap

• 28 April 2014 - 14:42

Mien:

Wens jullie een fantastisch, boeiend en inspirerend jaar.
    Zal jullie verslagen met belangstelling volgen.
    En volgend jaar gezond weer terug.
    Het ga jullie goed!!
    Goede groet,
    Mien

• 19 Mei 2014 - 11:53

Vincent:

Beste bram en margriet

Ik hoop voor jullie dat alles goed gaat Op Sir lanka.
    wat wordt hier na jullie bestemming.

groetjes,
    Vincent Van grootheest

buur buur buur jongen van je doei

• 15 Juni 2014 - 22:31

Florien:

Ja! Na wat aandringen heb ik via mam jullie reisblog ontdekt. Heerlijk om jullie belevingen even rustig te gaan lezen, want inmiddels zijn jullie natuurlijk druk aan de reis!
    Ik ben benieuwd, maar wens jullie voor de komende maanden alvast veel goeds en mooie momenten toe!

Groetjes van Florien